مدیر تعاون روستایی استان قزوین از پرداخت ۴۰ درصد مطالبات کلزاکاران استان خبر داد و گفت: تاکنون ۵۸ میلیارد تومان به حساب کلزاکاران واریز شده است.

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین از پرداخت ۴۰ درصد مطالبات کلزاکاران استان خبر داد و گفت: خرید تضمینی دانه روغنی کلزا از کشاورزان استان پایان یافته و پرداخت مطالبات کلزاکاران به ارزش ۱۴۷ میلیارد تومان از سوی شرکت طرف قرارداد آغاز و تاکنون ۵۸ میلیارد تومان به حساب کلزاکاران واریز شده است.

این مسئول با بیان اینکه ۶۶ درصد از کل کلزای تولیدی در استان توسط شبکه تعاون روستایی استان قزوین خریداری شده است، اضافه کرد: پرداخت وجه کشاورزان بر اساس تاریخ تحویل محصول و به صورت یکجا خواهد بود و به ازای هرکیلوگرم ۳۵۰ هزار ریال محاسبه می‌شود. 

وی با اشاره به تسویه مطالبات کلزاکاران استان در آینده نزدیک اضافه کرد: از اواخر خرداد ماه بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ تن کلزا از کشاورزان توسط ۴ مرکز خرید شبکه تعاون روستایی استان قزوین خریداری شد.

رحمانی بیان کرد: در راستای تامین رفاه حال کشاورزان محصول کلزا به صورت تضمینی خریداری شد و خرید تضمینی محصولات راهبردی از رویکرد‌های حمایتی دولت به منظور تحقق خودکفایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار